Underbar dag!

Vi bestämde oss för att åka till Björnstugan även fast vi var så trötta och succè blev det. Jag beställde Plankstek och Peter Pepparstek, Det var Oootroligt gott. Peter sa att jag måste ha minne som en guldfisk eftersom att jag kommenterade att det var så förbaskat gott efter varje tugga men jag kunde bara inte låta bli. Oxfilèn var perfekt och moset smälte i munnen, det med grillad tomat till och bearnaisesås var gudomligt gott. Vi rullade ut därifrån.
Sedan hade vi planerat att åka på bio men både jag och Peter kände inte för det just då så vi åkte ut till mor och far istället och njöt av solen tills den gick ner. Sedan blev vi bjudna på vaniljglass med varma hallon, den efterrätten satt inte helt fel.
Kollade på robinson och åkte sedan vidare hemöver.
Nu sitter vi bänkade framför tv:n. Inatt måste vi vara vaken så att vi kan sova under dagen imorgon inför morgondagens nattarbete. Efter fyra och en halv timmes sömn känns det inte som att det kommer bli det lättaste men jag funderar på om jag ska dra igång Peter på en städrunda, då är det nog lättare att hålla sig vaken än att ligga på soffan framför tv:n, det känns som rena sömnpillret.

Hoppas ni har haft en lika underbarg lördag som vi!


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0