Sommar känslor!

Jisses vad fint väder det är idag!, redan i morse när vi kom hem ifrån jobbet var det strålande sol så vi bestämde oss för att kliva upp tidigt, gick och la oss vid halv nio och klev upp halv ett. När jag vaknade hade jag fått ett meddelande av mamma om att morfar har åkt in på sjukhuset så jag klädde på mig och åkte ner till mormor där även mamma var. på vägen dit var jag in på blomsteraffären och köpte ett arrangemang av pensèer med stenar och myror till mormor och sen hittade jag en passande sten som jag ville ge till morfar som jag tänkte att han skulle få när han kommer hem igen.

Så här såg stenen ut, jag köpte den med Älskade morfar ♥



I övrigt har jag inte hunnit göra så mycket mer idag, satt ute i solen en stund hos mormor men vill njuta av den mer tills den går ner och är det inte underbart med bärbar dator? Nu kan jag både njuta av solen och hålla mig sysselsatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas han mår bra, din morfar.

2009-04-20 @ 18:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0