Popcorn

Erik och Jimmy kom aldrig, skönt. Känner att jag vill ta det lugnt i kväll och vara pigg i morgon så att man kan hitta på nånting. Därför har jag suttit och vräkt i mig  smörpopcorn så att jag tror dom poppar ut ur öronen på mig snart, huga vad fett det var men gott som bara den.
Ska få mig en härlig sovmorgon med älskling i morgon, efter det tänkte jag ta mig en uppfriskande morgon/förmiddags promenad, kanske till och med får med mig Peter. Vad vi hittar på sen får vi se, jag skulle inte ha något emot ett mysigt bad på paradisbadet men dom kanske inte har öppet i morgon? Ja som sagt, vi får se.

Hoppas ni ocksåhar haft en bra dag, Godnatt och Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0