Pigg igen

Åå vad man känner sig piggare bara av att duscha och ta sig för nånting. Har just varit på affärn och handlat, Emma hängde på eftersom att hon ville ha skjuts hem sen. Hon fick vara bärhjälp, det var skönt. Eftersom att dom har så dåligt utbud på Ica i Ullånger så var det bra att jag skulle skjutsa hem Emma så jag fick gå in på Ica i Nordingrå och köpa basilika och soltorkade tomater. En Påskmust slank det med också ;0)

Nu ska jag börja laga kassler gryta. Hoppas att det blir gott för jag är hungrig!

Kommentarer
Postat av: e

Kul att träffa dig idag älskade vän, hoppas att du mår bättre snart!

KRAAAAM!

2009-04-07 @ 17:30:34
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0