Ledig dag

Vad ska vi hitta på idag tro? Det är Min och Peters största fråga när vi är lediga och veliga är vi så oftast blir det ingenting bara för att vi är så veliga. Jag ska hälsa på mormor i alla fall så att hon slipper vara ensam. När jag hämtade posten idag hade jag fått två sjalar från h&m. Vad glad jag blev, den vita har jag haft förut men tappade bort den så nu vart det en ny och jag har verkligen saknat den, den passar till allt. Den cerise rosa påminner lite om ryska kärringar men till ett vitt linne blir den nog fin ;0)


  

Kommentarer
Postat av: e

Fina sjalar proppolurus :D Ha en fin dag min fina vän! Puss!

2009-04-21 @ 13:20:13
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0