Knäckt

Somnade inte föränn klockan 01.00 natt och klockan ringde redan 04.50 i morse. Efter drygt 4 timmars sömn och 12 timmars arbete känner jag min ganska knäckt.
Det har varit en bra dag på jobbet i alla fall, började i packen sen fick jag byta av Peter på trågen. Skönt med variationer. I morgon och på fredag blir det trågning hela dagarna långa, där trivs jag.
Kom hem 19.00, Peter åkte iväg en sväng direkt när vi kom hem så jag lagade middag. Tok hungrig och trött som jag var tog jag fram en färdig potatisgratäng, tillsatte vitlök och lite kryddor. Stekte fläskytterfilè och gjorde gräddsås med sallad. Fasen vad gott det blev. Mätt och belåten är vi och ska gå och sova, jag orkar inte hålla ögonen öppna länge till ..

Godnatt & Sovgott, det ska jag göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0