Egen tid

Peter åkte till sin syster för klippning vid sju. Även fast man inte tänker på det så ofta så är det rätt skönt med lite "egen tid" ibland. Jag åkte ner till gymmet för att prova det nya solariet (Ultra tan M45) som dom har fått in där och gud så bra det var, jag känner mig riktigt brun och fräsch nu. När jag kom hem hade jag planerat att jag skulle färga utväxten på mitt hår, eller utväxt och utväxt. När jag gjorde det mörkt igen hos frissan så lade hon i färg i botten och toning på längderna och sa att det skulle bli exakt samma färg men pyttsan, det är rött i botten och mörkbrunt på längderna. Jag köpte med mig en brun färg hem i alla fall och tänkte lägga i den men det har inte blivit eftersom att jag vill ha ljust igen så känns det som att det är dumt att slänga i ännu mer mörk färg men nu står jag inte ut längre. Måste få i den där färgen men jag slutade ut att göra det själv, jag kanske kan åka ut till mamma i morgon och se om hon kan förbarma sig över mitt hår istället. Det blir nog bättre resultat på så vis.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0